Åh helg!

Shit vad slut jag är!

I torsdags hade vi då torsdagsmöte eftersom Gabbi fyllde år. Meningen var att vi skulle ta ett glas vin i solnedgången men sen kom musiken fram. Och dansskorna ;o)



Lite småseg var man nog på fredagen när man vaknade men det var inget lite kaffe inte kunde fixa. Drog iväg till Kista för lite shopping. Helt stört vad billiga grejer man kan hitta på rean nu. Visserligen får man leta som en gnu men skam den som ger sig! Åkte sen förbi willys för att handla lite till grillningen på kvällen. Aldrig mer! Snurrigare affär får man leta efter. Vet inte hur många varv jag tog innan jag hittade det jag skulle ha. Och inte blev det lättare av att grannarna beställt specialkorv heller som jag inte hade en aning om vad det var för nåt. Men jag lyckades till slut! Duktiga jag. *applåder*

Kvällen blev mycket lyckad iaf. Inget regn och lagom temperatur. Lite tvestjärtar kom fram på kvällen men det får man tåla. Fin brasa gjorde vi oxå. Folk kom och gick under kvällen men i runda slängar fick vi väl ihop ca 10pers iaf. Stod på balkongen och fnissade åt Bill och Dressing som verkligen använde hela vägbanan(och lite av skogsbrynet) när de skulle gå mitt i natten.

(sent på kvällen/natten)
 

Pallrade iaf mig upp idag i någorlunda vettig tid och drog in till stan. Det var ju Pride-paraden!! Åkte med Ulla, Anneli och Matte. Sprang runt halva stan i spöregn och letade efter Helene och hittade henne vid Zinken. Joceline fick ta över fotograferingen och det kan man ju säga så här i efterhand inte var en så bra ide.... Men några kort blev det iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0