Förkyld som en gnu!!

Kom knappt ur sängen imorse. Gick iaf med Joakim på uppropet och sen ner till Apoteket för att köpa allt som finnes mot snuva!! Jag har försökt med apelsiner i två veckor nu men det hjälpte ju föga.

Tyckte att eftersom jag ändå var hemma kunde jag rensa lite skor. Ingen bra ide..... satt nästan och sov på en stol i hallen. Denna rensning tog typ hela dagen! Fast jag hade ett avbrott för lite snark på soffan och Southland Tales.



Om det är nån som tycker att jag har mycket skor är jag nog böjd till att hålla med....
Men jag slängde 3 papperskassar med skor, så det är inte riktigt lika mycket kvar.
Nu ligger jag nog bara på ca 40-50 par....


Neeeej, vad har jag gjort! Jag kan ju inte kasta skor! Shit jag måste köpa nya ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0