Jodå

Visst blev det grillning!

På kalaset i Enköping spöregnade det mest hela tiden. Ungarna gick en sväng till parken och kom tillbaka genomblöta. Suckade lite och ojade mig över hur vi skulle göra med grillningen. Men hemma sken solen när jag gick och handlade på ICA! Mamma kom upp och käkade lite korv oxå. Typiskt att man måste hålla koll på tanten så hon äter oxå.

Lite senare var det bartömning på Terassen som var planerna. Men hur dum i huvudet får man vara som barägare när man har inträde sista kvällen när det är bartömning?!?! Hallåååå, låt folk bara komma in så sköter vi resten men jag betalar fan inte inträde! Never in my liv! Sen fick vi oxå höra att de hade ordinarie priser i baren. Vad fan är det för bartömning!? Mycket morrandes blev det över detta igår kväll/natt kan jag säga. Vi satt en stund på GC istället och tog en irish. Funkade det med.

Mitt i natten var det tydligen kalabalik i centrum oxå. (typ när terassen stängde) Mamma är ju ute vid den tiden och jobbar och hon hade sett folk ligga utanför ica medans akutbilarna och ambulanserna åkte runt och plockade upp folk. *suck* Så det känns ändå rätt bra att man inte gick dit.

Syskonen har varit iväg på kräftskiva i helgen oxå. Jag kunde ju inte följa med eftersom jag har barnhelg :o(  Men där hade det tydligen spårat ur oxå. Vet inte om det var bråkens afton igår eller nåt.  Jag skall försöka pallra mig iväg på kräftskiva om några veckor, hoppas den slutar bättre iaf.  

Kommentarer
Postat av: Lillsyster

Tror att det säkert var fullmåne som gjorde att allt spårade ur.

Hur var det nu igen skulle jag vara barnvakt när du e på kräftskiva? Är det helg då? Ungarna kan ju få sova hos mig, kanske kan va skoj?

Tjo!

2008-08-19 @ 16:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0