Kan jag få lite mer tid?

Undrar om man kan pressa in lite mera i schemat innan det spricker fullständigt?
Tänkte ju att nu när man börjar jobba igen så blir det lugnt. Samma gamla vanliga och bara jobba på dagen och pyssla hemma på kvällen. Men icke!

I tisdags var jag iaf med Joceline och kollade på allsången. Har lovat henne i evigheter att vi skall gå men så dyker alltid nåt annat upp. Nu var det sista gången för i år så vi pallrade oss iväg. Trots regn och snålblåst. Var ju en aningens djupfryst när vi kom hem och hade tappat känseln i både fötter och händer. Men jag fick ju se Tommy Körberg iaf ;o)

Onsdag: träffade Göran en sväng efter jobbet. Det var ju tom så pass bra väder att man kunde sitta på uteserveringen! Halleluja!

Idag är det torsdag och jag måste boka in en båtresa för mig och Rebecca oxå. Och planera helgen. Och planera in en filmhelg. Och städa. Och tvätta. 

Kan vi inte utöka veckan med en dag? Gärna en extra helgdag :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0