Vilken dag!

En aningens slut i huvudet nu. Dels pga att man knappt sovit inatt. Sen ha suttit på akuten och i världens kö på röntgen. Hem en sväng för lite paus sen skulle vi möta Petra i jakan igen.

Hade lovat Joakim att gå på bio bara han och jag eftersom Joceline fick åka på semester med grannen. Så idag var sista dagen att hinna med. Vi såg Star Wars: Clone Wars......på svenska........ Jag slumrade bara till 3ggr. Försökte hålla mig vaken med både popcorn och choklad men det gick inget bra. Nåväl, filmen är bara en och en halvtimme pangpang kan man säga. Gillar INTE hur gubbarna är tecknade heller. Däremot funkar stormtroupers och alla robotar i tecknat format för mig.

Men men, mycket nya filmer kommer under hösten. Får se hur många man hinner med. Vi här hemma ser iaf fram emot juldagen: Madagaskar 2!! 

Men nu dags för lite hemmaspa i badrummet!

Adjö!

http://www.youtube.com/watch?v=wp3x1Z-fpGQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0