Fredag!!

Arbetsveckan är slut och vi har helgen att se fram emot!!
Kan ju försöka ge mig på att summera veckan lite hittills....

Måndag: Ingen aning om vad jag gjorde. Borde ju gjort nåt men.... Var det då jag pratade i telefon kanske?

Tisdag: Skulle ju gått på bio men vi var skittrötta och det var lång tid kvar till bion skulle börja. Så vi gick ut å käkade istället. Marie fyllde år så jag var snäll syster och skickade blomsterbud. Så tjusigt!!

Onsdag: Köpte glasögon!!!! Tog med mig Petra till Jakan igen för en sista provsession. Så nu har jag bestämt mig. Lev.tid på 2-3 veckor men då är det ju jul å sånt. Så vi får väl se om jag får dem detta år eller nästa.  Efter detta sprang jag hem och svängde ihop lite middag på 10 minuter innan jag och pappa åkte till vaxholm för att hälsa på farmor!

Torsdag: Stavas även KATASTROF! Jobbade heldag så jag var ju inte från jobbet förrän kvart över fem.  Skulle köpa lite strumpor å sånt i jakan. Det var dock megastörningar i tågtrafiken så jag var inte i Jakan förrän strax före 18. Gjorde min lilla shopping å åkte hem. Då ringer Joceline som är på julpyssel i skolan, hon behöver pengar för att köpa lotter så jag fick springa dit. När jag väl kommer fram så är lotterna slut.... men jag fick en kopp kaffe å pepparkaka iaf :o) Träffade Noomi som skulle betala sina bingolotter till mig så hon tvingade mig tillbaka till centrum för att hämta cash *suck* Vandra tillbaka hemåt och hämta barnen i skolan. Jag var hemma tio i åtta................ Då skulle man börja laga middag och färga håret oxå.

Fredag: Jobbar heldag, sen julfest med jobbet!!!!   Petra är barnvakt och skall fixa tacos till kottarna.
Vi har ett problem dock!!!  Min hemtelefon har hängt sig. Går inte att svara i eller ringa från. Den bara blinkar. Andra telefonen är batteriet dött på så den ringer men plockar du upp den och svarar så dör den på en gång. Det går alltså inte att ringa på hemtelen. Måste få fram ett meddelande till Joakim men hans mick i mobilen är paj så man hör inte om han säger nåt. Och inga pengar på kortet har han heller så han kan inte svara på sms.

Vet inte riktigt hur man löser denna situation?

Imorgon är det handbollsturnering i UBG. Joceline får ju inte spela men jag måste iaf stå i cafeterian ett par timmar. Det är "vår" tur. Så om någon har lite tråkigt typ mellan 13-16 kan man ju komma och köpa fika å sponsra KSK :o)

Kommentarer
Postat av: Ullas mamma

Önskar dig en trevlig helg och 2:dra advent

2008-12-05 @ 09:16:23
Postat av: ninni

har en hemtele om du vill ha!??!?

2008-12-05 @ 10:21:49
URL: http://ninniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0