Fredagkväll!

Sitter och youtubar som vanligt. Eller som vanligt är väl att ta i, men när jag inte har så mycket annat att göra så är det vad jag gör. Kommer inte riktigt ihåg när jag satt hemma själv en fredag senast?  Nån annan som har bättre minne?

Under mina dagar som arbetslös hade jag ju nöjet att se på "dag-tv". Nån gång zappade jag förbi Jay Leno så dök FOB upp. Inte helt fel enligt min smak!

Skogalning som jag är föll jag på en gång för sångaren och co-sångarens skor. Huuuur snygga som helst. Och jag är hur avundsjuk som helst på deras urlöjliga gitarrer. Varför kan man inte få en sån till GH?

http://www.youtube.com/watch?v=a2pTq67878g&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0