Hur fel kan det bli?

Vissa tror saker som inte är. Andra tror saker som det är men får förnekelse tillbaka. Sen får de ärlighet och det är lika illa det. Vilken fot skall man stå på?

Jag har iaf förklarat för A och B hur landet ligger. Kan väl säga att A inte tog det så jäkla bra, men bättre än väntat. B däremot tror ju som vanligt så jäkla mycket. (Nej jag är ingen häst och galopperar således icke. Bara så du vet.)

Men det blir ju bara så fel ibland. Och allt är B:s fel!!! Ok det är väl dumt av mig att göra som jag gör men när man inte vet vad mänskor menar så är det ju svårt.

Kryptiskt? Nääääääääääääääääää. Inblandade vet vad det handlar om.  Det räcker.

Ikväll skall vi klä granen. Kan väl säga att den som betyder mest är den som får hjälpa till. Vem tror ni att det är? A eller B?


Kommentarer
Postat av: Ullas mamma

Jag tippar på B!!!! Vadfaen vinner jag nu då????





JULKRAM

2008-12-23 @ 12:31:52
URL: http://jagenq.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du gissade fel!!!! Nu får du stå i skamvrån.

2008-12-23 @ 12:35:33
Postat av: B

känner sig mobbad

2008-12-23 @ 13:04:03
Postat av: Jenny

Jopp!

2008-12-23 @ 13:13:49
Postat av: Ullas mamma

Jaha står väl där då...tur att jag hämtat hem Ulla innan det blir strut på huvudet och skamvrån...

Men vilken tur för dig att jag inte vann för behöver du ju inte dela ut nått pris hahahaha

Julkram påre...

2008-12-23 @ 22:22:53
URL: http://jagenq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0