Jaha ja

Hann bara komma innanför dörren innan man blev utdragen igen. Linda ringde och orkade inte laga mat. Så om inte hon orkar det så måste jag gå ut och äta med henne. Tydligen. Fine by me!!

Kommer ner till centrum och möter en hysterisk Linda som inte kan låsa dörren. Och när hon kan låsa dörren får hon inte ut nyckeln. Och OM hon lyckas få ur nyckeln går den ej att få in igen och låsa upp dörren. Mycket kallevajsing där! Så vi fick vänta på hennes bror som kom och meckade dörrlås. Rätt var det är så får han igen dörren, men Linda är inne i lägenheten och låset har hängt sig *fniss*  Hysteriskt roligt. Jag och Stefan på ena sidan dörren och Linda på andra sidan. Efter ett tag gav vi upp iaf och gick och köpte pizza. Lindas föräldrar kom och smörjde låset lite, sen kom de och tog en pratstund med oss. Mycket trevligt!

Promenerade hemåt i 180! Satan vad kallt det är ute. Självklart började det blåsa oxå, men jag hade varit clever och bytt från kappa till dunjacka så jag hade ju luva iaf. Trött och kall hemma tappade jag upp ett varmt bad! Där har jag legat på uppvärmning ett tag så man blev lite lagom dåsig i huvudet.

Nyår! Ren kalabalik! Ingen vet nånting. Planerna vi hade förra veckan sprack i helgen. Sen blev det nya planer. Som sprack idag......Så imorgon kanske jag vet hur det blir! Lutar iaf åt middag hos mor och sen utgång nånstans. Men jag tycker ju ändå att det är kul att fira tolvslaget hemma på byn där man träffar massa folk man känner. Och så får man skjuta raketer :o)

Å på fredag, på fredag, på fredag..........

http://www.youtube.com/watch?v=kybeq2dWBf8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0