Jaha ja

Inte blev det en lugn hemmakväll inte.  Linda ringde och ville ta ett glas vin. Sen ringde Gabbi å sa att hon skulle ut och jag skulle med. Sen ringde Linda och sa att hon var tvungen att dra till stan! Så jag och Gabbi hamnade i bro istället men hon vände på en gång och åkte hem. Så jag och Ulla tog HB i besittning och sjöng karaoke! Sanslöst men men, vad gör man inte för att roa omgivningen?




Sen rumlade vi vidare till Brobaren för lite dans. Vettigt? Nä det tror jag inte, känns inte som om jag kommer bli mänska än på ett tag. Och nu är det bara några dagar kvar till nyår oxå. Trött, trött, trött!! Måste vara pigg till nästa helg. Hur ska det gå?

Kommentarer
Postat av: Mattias

Kanske får kalla dig för party-Jenny i fortsättningen...?

2008-12-28 @ 17:19:03
URL: http://taofighter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hade det fina epitetet PartyPrinsessan förut S

2008-12-28 @ 20:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0