Låååång torsdag!

Gick och shoppade lite efter jobbet! Oh yes, jätteovanligt................ Men jag behöver faktiskt nya kläder! Hela tiden........

Hade bokat tvättstugan 18-22 men när jag kom hem vid fyra fick jag samtvätta med grannen. Skönt tänkte jag, då är jag färdig tidigt ikväll.

Joceline följde med Joakim på basketträning, sen skulle hon på handbollsavslutning. Helt plötsligt kommer Joakim hem, det var ingen träning, och säger att Joceline har gått till UBG. NEEEEEEJJJJJ!  Hon skulle ju till Ekhammar, och inte har hon nån telefon med sig. *suck*  Så då fick man ta på sig jackan och vandra neråt och leta unge. Hittade henne som tur var 5 min innan matchstart så allt var frid och fröjd. När jag ändå var nere i hallen, och jag hade ju börjat tvätta tidigt, så tyckte jag att jag kunde stanna kvar. Vi kollade på sista dammatchen för denna säsong och KSK vann med 20-18!

Men då blev det ju sådär sent igen!! Var inte hemma förrän vid nio och då var det dags att börja torka tvätt och köra ett par maskiner till. Jag blev inte färdig förrän kvart i tolv iaf......... TROTS att jag började tvätta tidigt. *suck*  Men nu har jag mycket rena kläder iaf. Någon måste bara stryka och lägga in allt i klädkammaren oxå.........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0