Måndag

Tiden går sååå sakta!! Det är bara måndag idag! Visserligen är det kort vecka pga nyår. Men jag har ingen större lust att festa. Känns som om jag gjort det färdig nu iår. Dessutom skall jag fira nyår på fredag oxå :o)

Igår stendog jag i sängen när jag kom hem. Satte igång en film men jag hann nog bara se 20 minuter innan jag studerade insidan av ögonlocken istället. Vaknade till vid halvelva igen med ett antal missade mess och samtal på telefonen. Trots att jag hade ljud på!! Måste ha sovit som en klubbad säl! Trots detta så var jag hur trött som helst när jag skulle upp i morse.

Upp kom jag dock och nu sitter jag här på jobbet och fördriver tiden. En promenad vore trevligt, solen skiner från blå himmel. Men jag vill inte gå själv!! *buhuuu*   

Får man ligga i koma resten av veckan eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0