Söndag kväll

Ulla ringde..... Hon hade varit så snäll och filmat mig igår hemma i hennes vardagsrum.......... Jag var ju tvungen att se filmen så jag kastade mig ner till tåget när hon åkte hem från jobbet. Herregud säger jag bara. Denna film skall ingen, och jag menar INGEN se. Ulla!!! Kasta bort!!

Eftersom jag ändå missat tåget i bro och skulle spendera en halvtimme i väntan på nästa gick vi och åt pizza! Yes med massa gottis på och självklart en burk bea!!



Efter att ha glufsat i mig detta satte jag mig på tåget och åkte hemåt. Fan vad surt å kliva av å på i Bro. Vill till Bålsta!! Linda kom hem med matchande tåg från stan så gick vi upp till henne och tog ett glas vin. Mycket saker i helgen som hänt som måste gås igenom :o)

Och jag bär på stora hemligheter!! Stooooora!! Men ni lär märka vad om ett tag.   *GLAD* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0