Tankeverksamhet!

När jag tvättade förra veckan var det nån vänlig själ som färgat tvätt i de allmänna maskinerna. Å jag hade ju självklart lyckats lägga vittvätten i en sån maskin..... gissa hur den såg ut när den kom ut. Ja inte såg det ju rentvättat ut iaf!!

Vissa saker tvättade jag om, en del slängdes. Men tex Nusses trosor och strumpor tyckte jag inte gjorde så mycket om det var lite fläckigt. Igår kom hon till mig och påpekade detta.

"det är fläckar här på trosorna.Joakim säger att det blir så av hans gympaskor..... Men jag tror VERKLIGEN INTE att mina trosor har varit i hans skor!! "   


Jaaa, den dan jag hittar trosor i Joakims gympaskor så skall jag nog ta ett snack med han...............*S* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0