Å vi var ju till Åland!

En liten dagstur till Åland tyckte pappa att vi skulle göra. Ja inte mig emot, då kunde man ju fylla på ölförrådet :o) 

Vi åt världens torftigaste buffé med typ 3 varmrätter men men, det funkade.  Så länge vin och öltappen är öppen så kan man stå ut med det mesta *S* 

Det blåste en hel del dock på resan, detta kan man se av min otroligt snygga frisyr!



Idag har vi oxå varit iväg en sväng till Jakobsberg. Nusse skall på kalas imorrn och då måste man ju ha presenter med sig! Jättekul dock när mitt kort inte vill fungera när jag skall betala och fick jaga runt halva jakan efter en bankomat som ville vara snäll och acceptera mitt kort *morr*   Men det löste sig det med. 

Det dåliga vädret som skulle vara i helgen var tydligen bara på förmiddagen idag. När vi kom hem tänkte jag att jag skulle sitta en stund på balkongen. Den stunden blev ungefär 2 minuter.....  Satan vad varmt det är där!!  Jag satt en sväng i soffan i bikini men när det började osa bacon tyckte jag att det där får vänta en stund ;o) 

Jag var lite småmosig när vi kom hem igår. Var dock inte trött. Pratade bort nån timme med Noomi i telefon. Sen (ungefär mitt i natten) fick jag tag på Mathias oxå. Eftersom han är ungefär lika bra på att prata som jag så gick ju halva natten åt till det samtalet. Men jag tycker om att prata i telefon! Om det nu var nån som hade missat det......... Så ring telefon, RING!

http://youtube.com/watch?v=fK30qJLeKPM

Kommentarer
Postat av: Jojo

Svar: Hihi ja men precis ;) Vi säger väl så då..tyvärr lär det ju aldrig hända (förhoppningsvis iaf!) :)

2008-07-19 @ 17:42:35
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0