Allsång!

Alltid lika kul å gå på Allsång och inte ha en aning om vilka artister som kommer!

Vi åkte in tidigt och hade picnic med oss. Med tanke på hur lite folk det var så kunde man ju lätt räkna ut att det inte var några höjdare till artister :o)  Men men, kul att se Poodles och E-type iaf.

Jag tror jag skall börja ta med mig min filt överallt. Jag verkar iaf ha väldigt kul när jag ligger på en gräsmatta här och var och lyssnar på musik.



Vi fick någorlunda bra platser iaf eftersom det var så lite folk men vi såg bra på genrepet! Sen försökte vi oss på fjortisfasoner; hoppa å vinka när kameran kommer. Men de som tittade på programmet på tv hittade inte oss i vimlet :o(    Bättre lycka nästa gång. Jag har dock lovat Nusse att vi skall gå oxå så jag vet inte om vi kommer klämma oss så långt fram då.


Kommentarer
Postat av: Ullan

hahahaha och picknicken bestod av en flaska vin eller???

Nä'e, tyvärr syntes du ju inte i TV fast man stirrade som en psykpatient på TV-rutan....fram och tebax, upp och ner men ingen Jenny inte :(

2008-07-16 @ 16:09:40
Postat av: Jenny

En flaska vin? Näääääää. En box vin såklart!!

2008-07-16 @ 17:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0