Hemma igen!

Fy fan för att åka buss till Öland! Jag kommer ju ha ont i arslet och ryggen i en vecka efter det här!  Men billigt var det ju iaf :o)

Eftersom jag hade så otroligt mycket tid på mig på ön (knappt två dgr) så har vi farit runt som galningar för att hinna med. Shoppingen var urusel, service på restauranter obefintlig och alldeles för lite pressbyråer så man kunde få kaffe! 

Men jag hade fin stuga iaf! 



Kom hem mitt i natten i ons/tors, trött som en gnu. Tvättstuga på tors.morgonen och sen stranden! Varmt som i Kongo! Eller nåt.... Sen skulle jag på tjejmiddag var det sagt, men typ alla utom Emma bangade så det skulle bli jag, Petra och Emma.  Så då tog vi med oss pappa och Calle oxå så fick Emma vara med på en familjemiddag istället :o)  Namnsdag hade Petra och jag tydligen (missade det själv) så vi fick hallonshots av pappa.  Hur sliskigt och spritigt som helst!

Pallrade mig hem strax efter 21 och hann vara hemma i typ 3½ minut innan Annelie plingade på dörren. Så blev det ett glas vin på balkongen oxå.

Idag blir det udden ett par timmar. Den ser dock INTE ut som stranden på Öland.......




Lite fredagsmusik kanske.....

http://youtube.com/watch?v=xZdL1BupbhU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0