Kryssning!

Kryssningen tycker jag iaf var hur lyckad som helst. Vi lyckades dock tappa bort Nenne och Lotta mitt i natten men men, så kan det gå.

Vi dansade så mycket vi kunde. En natts dansande i högklackat sätter sina spår i ryggen. Jag kräver massage!!

Efter att sista stället stängt vid fyra sprang jag på Helene utanför några hissar. Då passade vi på att ha lite heltäckningsmattebrottning *S*  Det funkar ju det med! Hittade lite mer folk att fortsätta natten med och kolla på soluppgången på däck. Kom i säng strax efter 7 på morgonen. Man var ju en aning mosig när man skulle upp vid 10:30 igen. Satt på däck en stund, tog en sväng i taxfree:n men sen blev det sängen igen. Trött som en gnu!

Men efter en sån här kryssning tycker jag att semester är en väldigt bra uppfinning. Jag behöver vila!

Kommentarer
Postat av: helene

heltäckningsmattebrottning????? minns ja inge av..haha!!!

2008-07-28 @ 20:55:58
URL: http://ninniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0