Sååå trött!!

TIsdag: självklart allsång på skansen!! Solen sken och vi hittade fina sittplatser där man inte såg ett jota. Men vad katten, man hörde ju iaf  "jenny let me love you" Aaaah  *S*    Petra den galningen kunde ju tom texten till hela låten. Jag kan halva refrängen....  Jag hade köpt Allsångsboken oxå men den glömde jag hemma på köksbordet.

Onsdag:  träffade Thomas och gick på bio. Kollade på IndianJonas. http://www.imdb.com/title/tt0367882/   Det är ingenting jag kan rekommendera!!!   Indiana Jones goes SciFi *OMFG*    Hur dåligt som helst. Första 40min-1timme var ok, som det skall vara. Sen gick det bara utför. Voj voj. Satsar på bättre film på söndag!!

Torsdag: skulle träffat Linda men det blev inställt. Var hem till mamma en sväng för att lämna batterier till Petra (?) Ja fråga mig inte!  Hon ringde och sa att hon ville ha batterier, ja jag har ju alltid. Varför hon inte kunde köpa egna förtäljer inte historien men jag antar att hon ville spara en tjuga *suck*  Träffade Gabbi istället så blev det ju en liten tjejsnackstund iaf  :o)

Imorgon kommer barnen hem efter att ha varit hos sin far en knapp vecka. De skall även ha hunnit med att vara några dagar på resande fot genom det avlånga landet falukorv. Hoppas de haft roligt! 

Jag skall hämta dem mitt i natten i flempan..............*määääääk*   Så om det är någon som känner för att stå där med en kaffetermos är det helt ok. Jag kommer vara den som sitter på en bänk, snarkar och dreglar  ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0