Sådär ja!

Lördagen blev inget av det planerade. Systerdottern Emma fyllde år så vi blev bjudna på kalas! Alla fikar utom Jenny som självklart har med sig egen handduk och ligger på gräsmattan och solar i nya bikinin istället  :o) Jag är ju rolig jag.....  Men va fan, om man står i en bunker hela dagarna så vill man ju passa på när man har möjlighet till lite sol iaf!

Kan ju bara tala om att om man är i ett barntätt område så skall man se sig för när man kör bil. Det gjorde inte min mor....



Den satt fast bra kan man ju säga.....  *S*   Klantarsel!

På kvällen blev det GC igen eftersom Andreas fyllt år och vi skulle fira han lite. Har känt mänskan i nåt drygt år iaf men då kom vi på att vi har lite gemensamma bekanta som vi inte visste om! Sanslöst vad världen är liten.

På söndagen hann vi iaf med en lite sväng till jakan innan tvättstugan. Jag är så bra på att shoppa!!  En klänning, ett par shorts och ett par jeans till Joceline, ett skärp till mig, total kostnad: 103:-   Me like när Stadium har utförsäljning!!!  Fick sen äran att åka till Tumba för att lämna av barnen och sen ta mig tillbaka till jakan där Göran och bio väntade. Självklart tog det längre tid än planerat och självklart var tåget sent, så jag hann precis kasta mig in och sätta mig ner när första scenen visades.

Kollade på The Happening. Har velat se den länge och hade såå höga förväntningar. Filmen börjar bra och det händer mycket. Jag blev ju tom skrämd en gång! (mycket bra) Men sen hände inget mer och rätt var det var så är filmen slut. Jahapp. Det var det! Får leta fram nåt bättre. Går det nåt nu eller? 

Idag mötte jag upp Linda efter jobbet för att käka lite pizza. Vi vägrade sitta på uteserveringen eftersom det var så jäkla kallt!!! Efter pizzan gick vi hem till mig och satte oss på balkongen..... Ja vi är inte riktigt friska *S* 

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha nej hemskt!

2008-07-07 @ 23:13:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0