Shit vad jobbigt med semester!

Igår var vi på grönan! Hela dagen, från 11-22. En aningens sliten och lätt skärrad. Jag, dumma jag, satte mig ju i Kvasten. Med tanke på min höjdskräck är det ingen bra ide att åka bergochdalbana dinglandes, 20 meter upp i luften.  Efter denna färd tog vi dock detta kort, jag är lite lätt sammanbiten bara.



Kom hem vid halvtolv på natten ungefär å stupade i säng. Upp halv åtta imorse för att åka och bada. Sanslöst, jag vet. Men vi tog oss ut till Blå lagunen på Munsö. http://www.ekeroturism.se/badsidan/husbylagunen.html

Hur skönt som helst, och det blev verkligen en heldag! Vi var där vid halvtio och åkte hem strax efter fyra. Det tar ju ändå nästan en timme att ta sig hem med bil, kommunalt är inte ens att tänka på.

Benen är rätt möra efter grönan, och ryggen är rätt mör efter all sol idag :o) 

Några dagar kvar bara av semestern, sen är det jobb som gäller igen. Men det funkar det med, Me like jobba.

Å lite underhållning behövs mellan varven! Håll tillgodo!

http://www.youtube.com/watch?v=LZOOTl_zue0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0