skräp....

fasiken vad trött jag är!  Har kutat runt som ett skållat troll hela dagen. 

Sprang iväg ner i gamla K-ängen med nusse på kalas. Kastade mig sen tillbaka uppför backen, över kullen och nerför backen för där skulle jag möta Joakim på stationen. Hade klätt mig alldeles för varmt så jag var ju genomsvettig! Åkte till jakan för att införskaffa Fifa street 2 (mina öron är söndertjatade) och sprang sen tillbaka till tåget. Uppför backen, in i lägenheten och hämta tvätt, springa ut; över till huset bredvid och samtvätta med Noomi. Vid femsnåret bestämde vi oss för att gå ner på centrum och köpa pizza, ingen orkade laga mat....

Vid sju var vi fortfarande inte färdiga i tvättstugan, hade då hållt på i fem jävla timmar..... *suck*  Ringde barnens far och sa att jag behöll barnen en dag extra, orkade inte sätta mig på pendeln och åka iväg. Det skulle bli så jäkla sent och jag är helt stört trött!

Imorgon bär det av på semester. Blir semester i panik som vanligt med späckat schema! Men jag får ju se mycket av landet iaf på min lilla busstur neråt. Förhoppningsvis kan jag kanske sova en liten stund på bussen oxå så kommer man fram lagom mosig och rufsig i håret :o) 

Lämnar er för några dagar nu, höres när jag är hemma igen!

http://youtube.com/watch?v=-We2Bvs4FJM&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0