Duktig flicka!

Idag har jag varit ut på långpromenad, 7 km. Egentligen borde jag börjat med detta för 2 månader sen, men bättre sent än aldrig. Vågen startar på 2 kg mer än jag vägde förra sommaren. Dessa borde jag få bort innan semestern som börjar v.29.  Målet är -5 kg. Heja mig!!!!

Har varit hem till farmor idag oxå. Barmhärtig samarit som jag är har jag dammsugit balkongen åt henne. Som tack för hjälpen fick jag farmors egna inlagda sill. Ja jag vet att det precis varit midsommar men jag får aldrig nog av sill och potatis. Kan äta det året runt!!

Blev lite tidig hem och barnen lite sena så jag tog en snack/kaffepaus med Kattis i centrum. Hon var utelåst stackaren och var tvungen att vänta på karln som var ute på jour.

Nu är vi alla samlade hemma igen och livet fortsätter sin stilla gång med bråk framför tv/dator/tv-spel..... Jag gömmer mig med telefonen på balkongen  ;o)  

Kommentarer
Postat av: cassie

jag med! tänker mig en bild i huvudet med det på mig, as snyggt ;D

2008-06-22 @ 20:25:00
URL: http://casy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0