Helgen är över!

Å jag är trött som en gnu!!  

Fredag: tjejkväll på balkongen med bubbelvin och mycket fniss.

Lördag: Började i Kungsträdgården, gick vidare till Fridays för att kolla fotbollen. Kände inte riktigt för att vara ute i hällregnet. Luften gick ju dock ur partyt när det blev 2-1 *suck*   Drog vidare till Kellys (å vad ovanligt) och träffade Göran. Sprang på Maria i vimlet oxå. Vi bor egentligen nära men ses aldrig nån annanstans än på Kellys  :o) 

Söndag: Vaknade hur bakis som helst. Kunde inte komma upp ur sängen hur mycket jag än försökte. Petra ringde och tyckte vi skulle bada, jag tyckte inte det var nån bra ide. Åkte till Jakan och kollade The Texas Chainsaw Massacre istället http://www.imdb.com/title/tt0324216/.  MEN jag hoppade inte ens till eller skrek nån gång under filmen. Dåligt Jenny!!!  Måste hitta nån riktigt ruskig film så man kan bli lite skrämd! Tips någon? 

Å om det är nån som är sugen på stork så finns det vid stationen här:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0