Rolig polis!

Varför har inte vi såna här roliga poliser i verkliga världen i Sverige?  http://youtube.com/watch?v=ofZqqDk3KN4   Skulle ju vara en syn.


Ja jag är ju en kvarleva från Juraperioden så jag hyr film. Ja läs igen: hyr film!  Ok jag har sakta börjat släppa VHS och ser på DVD men är man uppvuxen med en moviebox så är man.   Så nu har jag då sett Rush hour 3 och Mordet på Jesse James av ynkryggen Robert Ford. RH3 är hysteriskt rolig, verkligen för mycket så man bara måste fnissa åt det.  Föredrog Jesse James även om det inte är en film i min normala genre.

Hittade förresten sonen sovandes till Alien VS Predator häromdagen....ja han blev tydligen lika rädd som jag.....zzzznaaark! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0