Shit vilken bra dag!

Vaknade visserligen för sent och missade tåget (big surprise) men va fan. Så länge man är på jobbet innan öppning är det lugnt.  

Jag och min chef har nån sorts ordlös kommunikation. Jag har gått runt och dreglat efter wienerbröd hur länge som helst. Senast igår på Ikea men jag motstod frestelsen. Idag kom min chef med wienerlängder med jordgubbar! Ja, jag erkänner, jag åt massor!

Har haft det hur kul som helst på jobbet idag oxå. Man måste ju visa stackars Micke tillrätta ;o)  Göran kom förbi oxå en sväng, så visar det sig att han och Micke är gamla klasskompisar. Ja vad kan man säga, världen är liten. 

Å nu har jag bokat biljetter till lördag!  *wohoooooooooo*   

Och varför går jag runt och ler hela tiden.......  ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0