Slut som mänska...

Dagen började runt halvsju-snåret...Diskade en jäkla massa och sen var det dags att börja rensa kylen för den nya skulle in!  Har ni någon aning om hur lång tid det tar att plocka bort 7000 bitar kylskåpspoesi?!

image12

Vissa av dem satt fast oxå. Mysigt värre. De var väldigt mycket använda alltså... Vid tiorycket kom iaf nya skåpet och sattes på plats. Sååå tjusigt. Nu har jag stor frys oxå så jag får plats med barnens glass. Annars tog glassen upp halva frysen så man knappt fick in nån mat.

image13

Efter jobbet köpte jag nya dynor till balkongsoffan! Har letat som en gnu efter dynor men nu, äntligen!!

image14

Känns som om det är där jag kommer dö ikväll. Är så slut så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Förstår inte hur jag orkade åka till Karlssons med pappa och shoppa oxå. Men det blev lite filmer iaf :o) 

Någon kommer ligga och dregla på soffan ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0