Jag ber om ursäkt...

Tydligen måste jag be om ursäkt för att mitt liv går bra.

Har ett nytt jobb som jag verkligen är nöjd med. Trevliga arbetskamrater å bra tider. Världens bästa kompisar + familj. Men det skall man tydligen hålla käft med för annars kan andra få mindervärdeskomplex och bli upprörda.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ   I don´t ork anymore!!!!!     

Å sen får man tydligen bara tala med godkända personer. Och då är det inte jag som godkänner personerna........ Godkända blir bara tjejer eller nya vänner(tjejer).   Gud förbjude om det är en vän av hankön eller nån som funnits i mitt liv länge. Nej nej, de skall man bara kapa, de behöver jag tydligen inte längre. För om jag behöver dem, varför behöver jag nåt nytt? Ehhhhhhhhhhh...........WTF!?

Är det bara jag som tycker att man kan ha flera betydelsefulla personer i livet?

Men helt ärligt; mitt liv går bra just nu. Jag är lycklig! Jag är glad! Och jag tänker tamigfan INTE be om ursäkt för det!!!

Kommentarer
Postat av: Ullas mamma

Nä'e Jenny det skall du inte ...njuuuut av livet så länge du triva och har dte bra skit i vad andra har för problem ...det brukar heta avundsjuka ...och på lördag blir det ju fest...hoppas ni får riktigt skitkul bara du ser till att inte Ulla bryter benen hon skall ju jobba ...hahaha...kram påre

2008-11-26 @ 11:16:31
Postat av: Jenny

Nä jag brukar ju se till att hon bara stukar fötterna ;o)

2008-11-26 @ 11:17:34
URL: http://lilljempa.blogg.se/
Postat av: pappa

Klart som fan att du be om ursäkt så att klagopåsarna skall tycka att de är något mer i världen än alla andra. Hahahahahahahahaha - d----a sorkar. Bra när man kan pröjsa sina räkningar för då kan det tänkas att man har råd med en viiiiiiiiinare eller så, så man kan ha lite latjo lajban.

Kram på´re dotra.

Ps Å du säg åt Ulla att hon skall hålla sig på mattan. Fniss. Ds

2008-11-26 @ 14:32:31
Postat av: pappa

Klart man skall be "sorkarna" om ursäkt för de behöver ju veta att även de har sin plats på jorden, hahahahahaha (sarkasm - om ingen fattade det). De vänner man har skall man vårda för annars blir man sittande på sin dj---a pinnstol och stirrar in i väggen. Bra att kunna pröjsa sina räkningar för snart stundar tider då du kan inhandla mycket förlustelsedricka, det är bara 11 år dit, hehehe.

Från en av de betydelsefullaste.

Ps Håll reda på "tokan" Ulla Ds

2008-11-26 @ 15:26:47
Postat av: Ulla

Hörru pappa! Du ska väl komma på lördag så du kan se till att jag håller mig på mattan :) Så kanske vi kan ta en svängom också asg

2008-11-26 @ 17:21:46
Postat av: Ulla

Och till min fantastiske vän Jenny.....LEV LIVET....och be aldrig om ursäkt för hur du är och vad du gör.....för du är BÄST!!!

2008-11-26 @ 17:23:23
Postat av: Ullas mamma

Ja det räcker med stukningar hehehe...Om inte du kan styra henne så be din pappa om hjälp... :-)du skall se vad söt Ulla blev i sin nya frissa...så himla gullig...så där så man bara vill gulla med håret...hehehe...kramas

2008-11-26 @ 23:41:00
Postat av: Jenny

Självklart är jag bäst!! moahahaha

2008-11-27 @ 08:25:47
URL: http://lilljempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0