Kolla vad jag fick!!

Jag klev upp ur sängen vid 10. Kom i morgonrocken och strosade runt i lägenheten. Oj jag är ju så aktiv............ efter en liten stund ringde hjärtat och ville svänga förbi en sväng. Jag kastade på mig lite kläder istället men såg ändå ut som sju svåra år. Men som Ulla säger: han får väl ta dig för vad du är.  Ja och handlar det om morgonen så....... ett troll i luffarkläder med taskig andedräkt :o)

Han hann precis komma i och sätta sig i soffan när min lur piper till. *trumvirvel*  Spänningen är olidlig!! Vem var det ifrån? Ulla såklart. Vem annars!?  Och detta träffar mina ögon när jag läser meddelandet



En idolbild på Marcus!!!  Halleluja.   Hon försökte ju ge sig på att skriva oxå men det gick det väl lite sämre med. Marcus är ju dock väldigt bra på att posa!! Så jag var ju tvungen att dra till Barkarby med en påse bullar. Skulle ju ta med mig min påse med gamla arbetskläder men med tanke på hur senil jag är så....ja.... den påsen står kvar hemma. Bullarna fick jag med mig iaf till Sawpons stora lycka.

Kom hem på eftermiddagen igen och möttes av en knallröd Joakim i soffan. "Jag har ont i huvudet mamma" jaja vila en stund så blir allt bra! (standardkommentar ur min mun) En timme senare så ligger han fortfarande kvar och ser ut som ett solbränt lik så då tyckte jag att man kanske skulle pipa öronen lite. Hmmm  termometern stannade på 40,4grader. Så jag har spenderat kvällen med att tvångsmata ungen med brusalvedon, vilket inte är populärt. Men han sover som en stock iaf :o)

Vad Ulla egentligen ville säga idag var ju faktiskt:

http://www.youtube.com/watch?v=yXkDohItSZ8

Kommentarer
Postat av: CrazyFrog

ASG jo jag kan stava men det gick inte att få in fler bokstäver juh ;)

Michelle kom med den smarta idén i morse: mamma, du kunde juh ha skrivit we miss you

Men hallå, var hon lite sent ute med den informationen eller????!

Men ikväll blir det fest :)

Måste ju fira att du blir vuxen (äntligen), (30 år) och ditt nya jobb!!!

Och sakna dig hinner jag juh aldrig så som du ringer varje dag hahahahaha

2008-11-14 @ 08:34:17
Postat av: Jagenq

Hoppas sonen blir piggare...och du håll ordning på dotra hon skall ju jobba imorgon ...oah ha en trevlig fest...

2008-11-14 @ 14:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0