Matkostnader!

Hittade ett test på DN där man kan kolla om man har koll på matpriser. Jag är ju helt galen på att hålla koll på sånt!! Har man inga pengar att handla för så måste man ju ha koll liksom. Finns nog ingen som är så bra på att leta extrapriser som jag :o)

http://www.alltombarn.se/familjeekonomi/har-du-koll-pa-vad-vardagsmaten-kostar-testa-har-1.18727

Igår var jag tex ute på en liten shoppingrunda, dotra fyller ju år imorrn. Kom hem med tre par skor och en luvtröja, total kostnad: 179:- ! 

Kommentarer
Postat av: CrazyFrog

Hur vore det om du jobbade istället :o)

2008-11-21 @ 09:39:27
Postat av: Jenny

Tänka sig att jag jobbar faktiskt!! Jag kan prata i telefon/surfa/å blogga samtidigt faktiskt ;O)

2008-11-21 @ 09:41:11
Postat av: Malin

Ja det har du rätt i. Man kanske får lust själv om den är så där fin.. eller? ;)

2008-11-21 @ 11:41:42
URL: http://mauo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0