*miip* *miip*

Fyll i själv...

1. Jag har insett att min senaste kyss... var supertrött
2. Jag lyssnar på... radio för tillfället
3. Jag pratar för... mycket, hela tiden.
4. Jag tycker om...  att jag är bäst!
5. Igår var jag... lite upprörd när jag brände muffinsen i ugnen.
6. Min första riktiga kyss... tyckte jag var äckligt!
7. Jag avskyr när folk... inte ser mig!
8. Kärleken är det... knasigaste påfundet som finns!
9. Jag gillar att... träffa mina vänner!
10. Jag kommer alltid att... prata mycket.
11. Jag är hemligt förälskad i... Anakin Skywalker but don´t tell!
12. Sist jag grät var... i onsdags.
13. När jag är glad... så märks det.
14. När jag vaknar på morgonen... messar eller ringer jag nån
15. Innan jag går och lägger mig... bråkar jag med barnen om att de skall gå och lägga sig.
16. Just nu tänker jag på... att jag slutar för dagen snart.
18. Idag har jag... jobbat
19. I natt ska jag...  stressa upp mig för imorrn
20. I morgon... är det fest!
21. Jag vill... sååååå mycket, men mest undersöka nya kameran!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0