Skallebank!

Vaknade med huvudvärk idag.....verkligen underbart!!

I onsdags var jag ut och käkade middag med Linda. Hon kan inte komma och fira min födelsedag så då gick vi på kinakrog i veckan istället :o)  Detta resulterade dock i att jag missade min tid i tvättstugan. *morr* 

Så där stod jag med världens tvättberg och nästa lediga tvättid var om 12 dgr!!!! Men som tur var så blev det ledigt på kvällen. Inte bara jag som missar tiden tydligen. Så jag höll ju på med tvättstugan till kl halvtolv inatt.... *zzzzz*  Men nu har jag rena kläder iaf!!

Var iväg till Willys efter jobbet igår och inhandlade gott till lördag. Sen en sväng till gröna skylten, så nu är allt klart! Det tog närmare 3 timmar att inhandla allt så jag var ju lite slut när jag kom hem.

Idag är det meningen att jag skall in till stan efter jobbet och shoppa med Jonte. Hmmmm, undrar om inte jag behöver nya skor faktiskt   ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0