Vad hände i helgen?

Massor!!! 

Fredag: sista dagen på jobbet!! Ulla följde med hem, vi hämtade Reijo på Sports Bar på vägen. Sen var vi hemma en stund tills Noomi kom över, då drog vi tillbaka till sports bar. Efter ett tag mötte Madde och Marita upp där. De hade nog haft väldigt tråkigt hemma och försökt liva upp sig själva med både det ena och det andra. Det slutade med att Marita blev utslängd från sportsbar vid halvelvarycket *ASG*  Madde fick ju självklart följa med henne hem i taxin och Noomi ville ut och dansa. Kvar blir då jag, Ulla och Reijo. Går tillbaka in på sportsbar men hittar bara Ulla, karln hennes hade gått under jorden! Vi stannade kvar och tog en Jamaican och klockan tickade på. Vi hade roligt tills nåt sluddrande ramlade ner vid vårt bord "åh jag har tittat på dig hela kvällen...."   Jaha, kul för dig då, nu ska vi gå, HEJ DÅ!!     Så fick han vara snopen  *S*  Jag åkte ju självklart till Bålsta, varför sova själv hemma liksom? ;o)

Lördag: Följde med Petra och kollade på Olas innebandy i midsommarkransen. Mycket roligt!! De förlorade första matchen men vann andra. De hade ju en bra hejarklack på läktaren!! Sen blev det en sväng på stan med Petra för lite shopping. Jag skulle inte ha nåt speciellt så det blev bara en ny necessär för att få plats med allt smink!! På kvällen åkte jag ut till Bålsta igen, nån måste ju laga mat oxå. Hyrde film, Shutter, tror jag den hette. Ja vad kan man säga, japansk skräck i amerikansk tappning. Den var helt okej!! Fast jag fick sitta uppe själv och se den och det var ju inte riktigt lika roligt.......

Söndag: Seg söndag på soffan mestadels. En sväng till donken och sen en kaffe hos systerliten. Efter kaffet var det dags att åka hem, barnen var på hemgång. Å att kliva in i denna lägenhet när ingen varit här på typ 2 dgr är som att kliva in i ett kylskåp!!! Ja jag ska ringa bovärden. Måste bara städa lite först så de kommer fram till termostaterna på elementen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0