Invalido!

Jahapp, idag har jag bara suttit hemma och glott. Tur att man nu förtiden har tv på rummet!! Men shit vad jag hatar att inte göra nånting. Ruttnar ihop totalt. Som tur var är Per pratbar i luren på jobbet så det blir ju ett antal samtal om dagen :o)

Är så jäkla stel i nacke och rygg så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har legat i varmbad, knaprar lite piller, men läkaren rekommenderar sjukgymnastik oxå. *suck*  Orkar inte!!

Men skitsamma! Idag ringde ett annat företag som jag sökt tjänst hos och jag skall på intervju imorrn. Så det blir: intervju onsdag, intervju torsdag, intervju nästa torsdag. Och om jag vill har jag ett vik på dagis nästa vecka. Var det inte svårare än så här eller? kan jag tänka. Folk pratar ju om så mycket varsel och folk går arbetslösa i flera år. Men bara man söker så hittar iaf jag hur många möjligheter som helst. 

Jag skulle helst vilja ha det jobbet jag skall på imorrn, som nummer två står torsdagsintervjun. Och sen tredje jobbet då. Men alla är roliga jobb och jag skulle ju inte söka om jag inte vore intresserad. Så nu skall jag plocka fram min mest passande personlighet och charma mig till ett nytt jobb :o) 

http://www.youtube.com/watch?v=vY8nRfEnWtc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0