Onsdag?

Helt dagvill!! Tror det är onsdag idag iaf.......

Var på intervju imorse, kändes som att det gick bra. De ringde iaf tillbaka efter ett par timmar och ville att jag skulle gå på en intervju till och träffa VD:n oxå. Vi får se hur det går! Har en intervju imorrn oxå.

*määääääääääääk*  Kan det inte bli helg snart? Satan vad sakta tiden går när man är hemma!

Idag har vi iaf varit iväg till badhuset en sväng. Barnen badade, jag fikade med grannen. Men den utflykten gjorde mig helt slut. Kan ju ha nåt att göra med oxå att jag inte kunde sova igår och gick upp tidigt imorse.

Kanske jag är en zombie lagom till helgen istället för full av kraft? Fast det passar väl eftersom det är Halloweeeeeeen!  

http://www.youtube.com/watch?v=pZ9KfKx8PmM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0