Vilken jävla helg!!

Jätterolig fredag! Spenderade kvällen i tvättstugan..................... måste man så måste man.

På lördagen hade Petra hemmamatch så vi drog iväg på morgonen för att hejja på! Efter matchen gick vi ner till Kista galleria för lite shopping. Big mistake!!

Inne på JC är de nån som knuffar omkull Joceline rakt in i en vägg. Petra reagerar blixtsnabbt och sätter efter mänskan och säger åt henne att stanna. "Tjejen" vänder sig då om och ger Petra en rak höger typ, ordningsmänskan Jenny skriker efter polis och ställer sig ivägen/mellan Petra och "tjejen". Det skulle jag inte ha gjort. Hon tog tag i mitt hår och slet av stora tussar, bet mig i ansiktet, drog ner mig på golvet och sparkade mig X antal gånger i huvudet. Jättekul, jag lovar.................... en meter därifrån står min dotter och ser allt och skriker helt hysteriskt å tror att jag skall dö.  Idag får man väl vara glad att "tjejen" hade gympaskor på sig och inget hårdare. Väktare kom och omhändertog "tjejen" och tillkallade polis. Stackars personalen fick plocka hår från golvet.... Det såg ut om en frisörsalong därinne. Kan ju säga att det svider EN ANING i hårbotten! Så lördag eftermiddag/kväll fick jag spendera på danderydsakuten med min familj. Ja självklart fick ju pappa kasta sig i bilen och köra as usual.

Men jag lever iaf, en aningens mörbultad och med bulor i hela huvudet! Försökte jobba idag men det höll bara i ca 3 timmar. Läkaren rekommenderar minst en veckas sjukskrivning och sjukgymnastik, har fått muskelknutar i nacke och rygg. Men att ligga på sofflocket är ju inte riktigt min melodi så jag stannar hemma ett par dagar och försöker sen igen.

Söndagen var rätt så lugn. Jag städade lite, hade mamma på besök i en och en halv minut.  Pratade massor i telefon (ovanligt....) På eftermiddagen kom Per så lagade vi lite mat och sen åkte vi till Jakobsberg. Jag, Per och Joakim kollade på Hellboy II, Joceline såg High school musical 3.  Sen var den kvällen slut! Visserligen var vi hemma till halv tio men det kändes som om det var mitt i natten så det var bara att krypa ner i snarkpåsen.

Å på torsdag har jag en anställningsintervju! Håll tummarna för mig!!


http://www.youtube.com/watch?v=yPuAobW9sto&feature=related

Kommentarer
Postat av: CrazyFrog =)

Håller både tummar och stortår för dig på torsdag.....så jag kan ju inte jobba då =))

2008-10-27 @ 19:00:05
Postat av: JagenQ

Hej Jenny ...jag hörde av dotra vad du har varit med om ...tycker synd om dig och Joceline...hoppas hon mår bra fast det tar tid att komma över...så hållar jag som dotra tummar och tår om jag så inte kan göra nått under torsdagen kan ju ligga på soffan och hålla i hehehe...krya på dig och spar i rumpan o lycka till...kram

2008-10-28 @ 22:48:52
URL: http://jagenq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0