Åh vad jag är duktig!

Nu har jag varit och tränat igen! Jag är så slut i armarna så jag vet inte hur jag skall göra för att tvätta håret. Kan fan knappt lyfta händerna och skriva detta. Men jävlar vilka muckler jag kommer få!! *moahahaha*  

Läser för övrigt världens bästa bok just nu. Gunnar Staalesen: Din intill döden.   Huvudpersonen i boken har ringt på en dörr och väntar på att den öppnas. När den öppnas beskrivs dörröppnaren såhär:

"Kvinnan som öppnade dörren och tittade misstänksamt på mig hade ett ansikte man måste vara en mycket tillgiven son för att kunna älska, i alla fall vid första ögonkastet. Nästa gång jag hade slut på mardrömmar skulle jag försöka komma ihåg det.

Det var ett ansikte som sett allför måna nätter och alltför få dagar. Det var ett ansikte som hade gått igenom livets mörka korridorer och aldrig kommit ut i dagsljuset. Ett ansikte som man kunde tänka sig att tycka om ifall man stötte på det i ett skumt rum och det befann sig på rummets motsatta sida och man var på väg att gå" 

*fniss*  Inte en så jättesnäll beskrivning av en människa kanske. Men roligt är det.

Så läs boken människor!!!

Såg oxå ett trevligt program på dumburken. Musikdokumentärserie var tydligen genren och det måste bli dagens konstigaste ord! Hursomhelst så handlade det om musik jag gillar så här får ni:

http://www.youtube.com/watch?v=XE2fnYpwrng&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0