Jahapp så börjar veckan.

Förra veckan avslutades med en innebandymatch som slutade 9-0 till Kista (systerlitens lag). Som tur var hade jag mitt survivalkit med mig och längst ner låg en liten silvertuta! Halleluja! Så kunde vi bröla lite i hallen.

Lite senare träffade jag Mathias för en söndagsöl. Tycker nog att söndagsölen är den bästa. Eller Mathias historier på måndagen om hur söndagen slutade *ASG* Letar ni efter sjuka personer kan jag nog bjuda på ett par telnummer :o)

Har haft samtal i skolan idag ang.dotra mi oxå *suck*  När skall man få rätsida på denna unge?

Men, men, det är ny vecka. Nya tag. Snart är det ny helg oxå. Hur var det nu med båtturen? Nån som vet om det skall bli fint väder i helgen?

http://www.youtube.com/watch?v=Ih82RVyauU8&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0