Jogging!

4km på 22 min. Antingen så hjälper gympan eller så är jag inte så förslappad som jag trodde. Men jag är slut som en tomte kl 23 på julafton!

Skall ta denna runda "normalt" innan jag utökar. Vill ta 5km under 30 min men vet inte om jag orkar klämma till med en km till redan nu. Kanske om en månad.

Å det var så fint väder! Lite molnigt, lite vind och massor av solsken!! Men shit vad varmt det blev i svart träningsoverall! 

Så när man ligger i slutet av rundan, svetten rinner tamigfan överallt på kroppen och i huvudet susar tanken: varför i helvete gör jag sånt här?! Det är då man drar igång med bästa låten i Mp3:n för att kunna spurta sista biten!

http://www.youtube.com/watch?v=5mV_HHL-h6g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0