KRÄFTSKIVA!

Var iväg till Helene på lite kräftis. Vi skulle egentligen varit ute men det vill ju verkligen inte vädret tillåta så det blev flyttat till Helenes lägenhet. Men det är inte illa det heller!

Jag trodde jag skulle gå vilse nåt så brutalt men jag hittade jättelätt. Messade Helene på vägen om att det typ inte spelade nån roll om det tog lång tid för mig att gå, jag hade ju kex med mig! Detta tyckte alla var jätteroligt så jag blev ju "tjejen med kexen" halva kvällen. *fniss*  Ja ibland är det låg nivå.....

Vi satte oss till bords och högg in på kräftorna. Inte jag förstås, jag käkade bröd och kex och massor av ost!! Men det är gott det med. Efter halva middagen ungefär ställer sig Jonas (värdinnans pojkvän) upp och håller ett litet tacktal till Johan och Helene som anordnat detta kalas. Och Helene fick en lite present oxå.......



Så om det är så man gör för att lyckas, då skall jag anordna kräftskiva oftare. Vem vet, en dag kanske jag får en present :o)

Kvällen var hur lyckad som helst. Vi skrattade och sjöng och dansade och alla var självklart jätteglada för Jonas och Helene!! Å jag fick ju en helkväll med Helene oxå, inte att förakta kan jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0