Suck, pust, stånk å stön!

Så var tvättstugan avklarad!

Det är så jäkla svårt att få en tvättid här i huset. Alla kvällspass är ju uppbokade i veckor framöver. MEN spring ner en vardagkväll och kolla så är det fan ingen där och tvättar iaf! Varför bokar man då upp tvättstugan? Eller är alla lika senila som jag, som skriver upp tiden både i mobilen, på kylskåpet och almanackan............

Tur för mig iaf som höll på att ätas upp av tvättmonstret som växte i hörnet. Och jag har t.o.m hängt in allting i garderoben oxå. Inte bara lagt allt på strykbrädan som jag brukar.

Duktiga jag!

Kommentarer
Postat av: Jonte

Duktig :)

2008-09-15 @ 23:26:19
URL: http://www.trinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0