Vad bra att hjärnan hänger med....

jo för vart var barnen då? Jo på handbollsträning! Kom jag ihåg det? NÄ!  Senil är bara förnamnet.

Slutade jobbet i vettig tid. Går upp i omklädningsrummet, tar av mig arbetskläderna, viker dem och lägger in i skåpet. Vänder mig om å tittar i spegeln. "Hoppsan Jenny, du har inga kläder på dig" tänker jag. Vänder mig om.... å tar på mig arbetskläderna igen och tänker gå hem!! Herregud! Ser mig i spegeln igen och inser mitt misstag. Klär av mig en gång till, sätter på mig RÄTT kläder och sen kunde jag gå hem. Här tror jag efternamnet Dement kommer in i bilden..... *suck*

Halvledigt i tvättstugan iaf. Nån som torkar å jag som tvättar. Funkar det med.  Men jag ville ju torka oxå när maskinerna var klara så jag har varit snäll och vikt grannens tvätt. Stora y-front kallingar och vita underlinnen......*huuuaaa*   Måtte jag få en stjärna i himlen för detta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0