Megamycket!!!!

1. Hur gammal är du om fem år?
35

2. Vem var den sista du träffade?

Va? Jag är på jobbet , här är det alltid folk.

3. Hur lång är du?
168cm från hälarna och upp


4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Shooter


5. Vem ringde du senast?
Per

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Vem är bäst!?!?! till Per 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Om jag vill nåt så skickar jag SMS. vill jag bara fördriva tiden ringer jag.


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
Igår

11. Vilken ögonfärg har du?

Melerade grön/brun


12. När vaknade du idag?

06:15


13. Har du någon gång hittat en katt?
Japp, han låg och skrek i buskarna och sen följde mig överallt. Satte upp lappar och annonserade i tidningen men ingen svarade så jag behöll han.


14. Vilken är din favoritplats?
Just nu; sängen. Annars Gröna udden!

15. Vilken plats föredrar du minst?
En Thairestaurang eller sushibar

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I en större lägenhet eller hus med familjen. Undrar hur stor den är då?

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
?????

18. Vem fick dig verkligen att skratta senast?
Tja det var väl brudarna på jobbet kan jag tänka mig.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Nej!


20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär.


21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan! Fan man trasslar ju in sig annars!


22. Hur många kuddar har du i sängen?
6 st. Jag använder dock bara 2 när jag sover.


23. Hur många landskap har du bott i?
2


24. Har du någon gång spytt på någon?
Japps!


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Skor på promenad. Strumpor och tofflor hemma. Barfota i sängen.


26. Är du social?
Absolut!


27. Vilken är din favoritglass?

eh...oj....glass....eh....det är sån där kall grej va?


28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
Betala räkningar och shoppa!!!

29. Tycker du om kinamat?
Ibland.


30. Tycker du om kaffe?
Jadå nu har det kommit tillbaka!


31. Vad dricker du till frukost?
Denna vecka; Påskmust!


32. Sover du på någon särskild sida?
Vänster sida.


33. Kan du spela poker?
Jodå lite iaf


34. Tycker du om att mysa?
Always

35. Är du beroendemänniska?
Jo ja det skulle jag nog säga.


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Not that I know of.....

37. Vill du ha barn?
JA!!!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska tycker jag. Franska förstår jag lite grann, är dock inte så jäkla bra på att tala det.


39. Har du någonsin åkt ambulans?
Japp, med sirener!


40. Föredrar du havet eller en pool?
pool. No snack about it!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder till mig och barnen.


42. Äger du dyrbara smycken?
Ja

43. Har du någon gång testat narkotika?
Är du galen eller?


45. Vem är den roligaste människan du känner?
Måste nog vara jag själv! Me myself and I.


47. Vad har du för ringsignal?
Gavin Degraw- I dont wanna be. Om inte Per ringer för då är det Pretty Maids!


48. Har du kvar klädesplagg från du var liten?
Inte jag. Fråga mor.

50. Flirtar du mycket?
Japp!


51. Kan du byta olja på bilen?
Det tror jag, bara jag får försöka.


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej jag kör inte bil. Jag har privatchaufför.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Oj, nåt jag läste om. Men nu läser jag "när ingen ser"

54. Läser du dagstidningen?
Ja/nej. Räknas det om man kollar på internet?


55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej


56. Dansar du i bilen?
Nej men sjunger.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
komihåg på jobbet.

59. När var du i kyrkan senast?
Oj! Öhhh, när Marie gifte sig? Nä jag borde varit efter det men kommer inte ihåg.

60. Vilka personer utmanar du?
Helene!!! Of course!!


Kommentarer
Postat av: ninni

sådärja!!

2009-04-08 @ 14:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0