Det här var jag!

JAG ÄR: Bäst!
JAG KOMMER IFRÅN: ett ägg
JAG SAMLAR PÅ: ALLT!  Fast nu har jag slängt allt..... 
JAG BLIR GLAD AV: min familj
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: Mycket! mest av allt folk som är trångsynta och materialistiska.  
VEM KRAMADE DU SENAST?: Per
VAD SA DU SENAST? Tack så mycket.
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?: Per eller Petra  
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Vatten
VAD HAR DU NU: en kopp kaffe
HAR DU SNYGGA SKOR? men självklart! Idag svarta stövletter med dragkedjor.
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: vi måste upp nu
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: ? Shit vad svårt. Det var nåt igår.
HAR DU KÖRKORT: Nej
BRUKAR DU KOMMA I TID: Beror på hur man ser det. Tycker att den akademiska kvarten är obligatorisk. 
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST: Kaffe
HAR DU BRA KONDITION: inte så bra som den varit men orken finns, japp!
NÄR MÅR DU BRA: För det mesta.  
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: Oj! Eh, tänka tänka. För ett par veckor sen kanske, hos Noomi.
HUR KÄNNER DU DIG NU: Trött
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: Allt möjligt. Men bas svart och färg till det.
KAN DU LAGA MAT: Jo det tycker jag 
VAD PLUGGAR DU: inte nåt
VAD TYCKER DU OM FÖTTER: neutral
ÄR DU SMART: JAPP!
BLIR DU BRA PÅ KORT: ja om man tar 20 st så hittar man nog ett eller två som är helt ok.
VAD HAR DU PÅ DIG: leggings, poloklänning och stövletter
VAD SAKNAR DU: pengar
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: häromdagen när Per sa nåt dumt. Jag gråter för allt nuförtiden.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: nope
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: Oja!!!
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: står jämt mellan apelsinjuice och kaffe 
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: gröna, men inte de sura. 
RAKAR DU BENA: det händer
ÄR DU NYTTIG: Jo jag försöker iaf.  
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG: tidigt.
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?: Inte vad jag vet.
PROJEKT JUST NU: fixa lägenheten för sambo och bebis
VAD BORDE DU GÖRA: Öka takten
VAD VILL DU GÖRA NU: jobba, städa, shoppa, äta, dricka, sova, osv. Jag vill ju alltid allt och lite till men gör desto mindre
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: Ja. Haft? Jag har jobb.
JAY LENO SHOW: Va?! Vem orkar sånt?
VARFÖR HÅNGLAR MAN: för att det är en mänsklig rättighet!
ÄR DU BLYG: Det händer men är jäkligt sällan 
ÄR DU POLITISKT AKTIV: någorlunda involverad iaf
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: ca 06:30 
VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? inte mycket men behärskar blockflöjt. Kan tom läsa noter! Men det var jäkligt länge sen jag gjorde det...... 
VILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED? fotboll
VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? ja faktiskt
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? absolut!
ÄR DU BISEXUELL? Nepp.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Inte mycket! Fråga alla som sett mig efter två glas vin. Å andra sidan blev jag likadan av en alkoholfri öl hos Marie och Peter så jag vet inte......
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? ja
VAD ÄR DET PINSAMMASTE DU GJORT PÅ FYLLAN? men det vet väl inte jag heller. Fråga de som var med mig vid dessa tillfällen istället.
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG? Skulle väl ha ångest hela dagen och önska att det var över.
ÄR DU FEMINIST? Ja men inte manshatare för detta.
BRUKAR DU SMINKA DEJ? Ja!
VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DEJ I DITT LIV? många! Men mest familjen.  
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? Ja det är jag.
OM INTE, VAD VILL DU ÄNDRA PÅ? Nån kan gärna få ta hand om min räkningshög....
VAD VILL DU JOBBA MED? Service i alla dess former. Kundkontakt är mycket viktigt 
HAR DU TRÅKIGT JUST NU? nej, jag är på jobbet
VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA? familj, barn, kärlek, vänner 
VAD ÄR DET ROLIGASTE DU GÖR NÄR DU ÄR LEDIG? massor! Barnens sporter, loppis, shopping, bio, you name it!
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Ta det lugnt!  
VAD GÖR DU IMORGON? Jobbar + tvättstuga
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA? handbollscup hela helgen!
HUR SER DIN FRAMTID UT OM DU FÅR BESTÄMMA: Bra familjeliv och inga bråkiga barn!! LITE RÄKNINGAR!!

Kommentarer
Postat av: Wendela

måste barta dela med mig...



Har du sputt ofentligt?

Mitt svar: JA! Jag var påväg till jobbet lördag halv 8 på morgonen, och kräks mitt i tumba Centrum framför 20 tal killar som var påväg hem från någon efterfest, ena stannar o säger åt mig att jag borde tänka på hur mycket jag dricker...

Men jag var ju NY GRAVID!!

När jag väl är framme på jobbet 5-6 min senare hade jag kräkts ner mina skor o dom var inte vackra då,



hahaha

2009-04-23 @ 09:39:52
URL: http://ho0mii3z.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0