Helgen

var lugn!  Som vanligt har jag sovit bort större delen av den känns det som ;o)

Fredag: Åkte ut till Bro och käkade middag med Ulla och Per. Var väl kvar till 21 ungefär sen åkte vi hem och stupade i säng. Orkar precis ingenting för tillfället *suck*

Lördag: Eftersom jag somnar tidigt så vaknar jag tidigt oxå. Låg kvar och drog mig till 9 iaf innan jag gick upp och diskade en omgång i köket. Varför tar aldrig disken slut!!?? Vid 12-snåret åkte vi ner till Ekhammarhallen då det var dags för handboll. Nusses fadderlag spelade så vi försökte hejja så mycket vi kunde. Efter detta blev det Ärvingehallen och innebandy för Petras del. Där hejjade vi oxå, även om pappa tyckte jag var dålig på att blåsa i tutan. Jamen hallååå, de gjorde ju inga mål. Har ingen aning om vad jag gjorde på lördagkvällen men om jag får gissa så sov jag. Vi var lata och köpte mat på grillen oxå......   Vet inte om Nusse har kommit in i nån växtspurt igen eller nåt. Hon tjatar om att hon vill ha kött hela tiden *urk*  Vad är det för fel på kyckling liksom? 

Söndag: Planerna var långpromenad på Stäkshalvön men Ulla bangade. Sen pratade jag med Petra och hon berättade så trevligt att de skulle till Ikea. Då var jag tvungen att följa med! Så vi spenderade några timmar på Ikea. Jag köpte så mycket som en ny korkskruv *halleluja* Min gamla försvann i somras nångång efter en kväll i Rålambshovsparken med Rebecca. Kom hem och tog det lugnt i 3 min innan jag var tvungen och laga middag. Till Nusses förtjusning blev det fläskfile, jag nöjde mig med pommes å bea. Bra kosthållning Jenny!!  Lite senare på kvällen drog vi på bio och kollade Valkyria. Hmm, njaaa, inte riktigt min stil. Det var ju liksom bara upprepning på sånt man redan sett och läst om en hel del. Skillnaden var att nu kallar man det film istället för dokumentär eftersom allt inte stämmer. Tråkigt var det iaf.  MEN plus i kanten till mig; jag somnade inte en enda gång!!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bangade väl inte......hade juh faktiskt ont i min stackars rygg juh :´(

2009-02-02 @ 16:04:58
Postat av: Ullas mamma

Men frisk luft har ingen dött av eller hur Jenny...visst bangade hon hehehehe...vad hade Ulla ont i ryggen av då det har hon inte sagt????

2009-02-03 @ 00:06:36
URL: http://jagenq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0