Dagvill!

Det kom fram en tant till mig på stationen.  "Förlåt, jag har sovit så mycket så jag vet inte längre vilken dag det är idag, kan du hjälpa mig?"      Snurrig tant tänkte jag men visst, Det är onsdag vräker jag ur mig.  "Är det inte lördag?" frågar tanten. Jag blir lite osäker och säger; nä men kanske fredag då?  Det är då det slår mig...........  Jag är ju lika snurrig som hon!!! Jag vet inte vilken dag det är!!! Och jag jobbar!! Skulle inte förvåna mig om jag gör lördagsmiddag en tisdageftermiddag och går till jobbet på söndagen istället............... *suck* 

Allt löste sig dock med mobilen som tur var så kunde vi konstatera att det var torsdag igår.


Om det nu var nån mer som inte visste det...................

Kommentarer
Postat av: Ulla

aaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssggggggggggggg....finns det fler som dig Jenny =))))

2009-07-17 @ 11:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0