Hmmmmm

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article5554460.ab

"här är historien om hur han brände alla pengarna" skriver de. Men han har ju köpt ett hus och en bil oxå för pengarna, då tycker inte jag att man kan klassa det som att "bränna" pengar. Eller? Det är ju varaktiga saker, visserligen faller ju bilen i värde men huset kan man väl få en slant för om det kniper.

Vad skall man annars göra om man vinner pengar? Lägga i madrassen och köpa ravioli för när man är pensionär? Skulle jag vinna en miljon skulle jag oxå lägga pengarna på ett hus, rakt av!

Kommentarer
Postat av: Bencas/Madde

Hej där=) funderade o funderade på vem du ver, men sen kom jag ju på att det var du=) kul att se att du läser min lilla blogg. Nu kan jag ju läsa din också=)

Visste inte att Nalles här har sånt, har bara varit där en gång(har bara bott här i enk sen i jan) o sen känner jag ju nästan inga här heller att fråga. Men tur att du finns iaf och kan guida mig=)

Då ska jag tjata lite på min karl att vi ska åka dit o kolla idag när vi ändå ska förbi stan, annars kan vi stanna i västerås också(ska till arboga o lämna hans son). Men tusen tack iaf! Kramen

2009-07-27 @ 11:38:55
URL: http://bencas-bencas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0