Skatten!

Nu är tydligen deklarationerna på väg ut enligt Skatteverket. Man skall få den innan 14 april. Mycket spännande! 


Jag hoppas på att få tillbaka ungefär en miljard, minst! Dels har jag ett ton räkningar att betala + att vi behöver ju vagn och grejer.

Eftersom detta absolut blir sista barnet i mitt liv känner jag för att lyxa lite granna och köpa det jag verkligen vill ha. Inte det billigaste, billigaste, som jag alltid gjort förut. Nu vill jag ha de fina även om det är liiiite dyrare. Så ja vi har räknat lite på detta och kommit fram till att vi behöver punga ut med ungefär 15000:-  *OMG*   Så alla kan väl bara hålla tummarna för att skatteverket tycker att jag betalat för mycket förra året så jag får tillbaka lite grann iaf som täcker alla utgifter.

Annars kan man lägga sitt bidrag i min brevlåda. Det går lika bra det med!   ;O)  

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag kommer och lägger en packe tygblöjor och en bärsjal i din låda, det är det enda bidrag som behövs! :D 15000? fnys Men ooooh, så kul det är att shoppa bebisbrylar. Hoppas skatteverket håller med nu då.

2009-03-24 @ 09:23:24
URL: http://majabaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0