Tiden springer iväg!

Bebis är snart 2 månader gammal!!!  Hua!  Vi ska på första läkarbesöket på torsdag tror jag det är. Noll koll, jag är mer senil än vanligt. Döv har jag blivit oxå. Men folk får stå ut!

Jag skall egentligen ge mig ut på promenad men det blåser orkan och nu hör jag regndropparna mot fönstret så jag stannar nog hemma ett tag till.

Jag och Per har även kommit överens om att det blir jag som stannar hemma första året. Vi hade tidigare sagt att vi skulle dela och jag börja jobba i vår igen men nääääääää.  Jag vill vara hemma å gosa bebis!! 

Joar-Wilding blir 7 veckor imorgon. Senast kontroll var när han var 1 mån och då var han 57,5cm lång och vägde 5060gr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0