Melodifestival

alltså ärligt talat, vilka är det som sitter och röstar?   

Den där lilla blonda som gick direkt till final var ju värdelös! Och öhhh de där Idiot? Hur kom de ens med? Hjälp mig någon.............. 

Fast lite glad är jag väl iaf för att Py Bäckman kom sist  :)



Jag har åkt på nån förkylning oxå. Eller har väl haft i flera veckor men nu är halskörtlarna stora som golfbollar och jag har ont i örat.  *suck*

Ute är det dyngsurt och lär väl så vara i några veckor nu. Därför önskar jag mig gummistövlar, gärna rosa!!!

Kommentarer
Postat av: pappi

Ja fan, inte undra på att de svenska bidragen hamnar i bottenskiktet när det är så mycket - ursäkta uttrycket - "junk" som de svenska tråkisarna producerar och röstar fram. Balad på balad på balad på balad. Näe vad är det som har gått fel? Därför mina vänner och ovänner så låter jag er både titta, lyssna och rösta. Själv avstår jag.

2010-03-01 @ 23:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0